Працівники НПП «Північне Поділля» розпочали цикл еко-занять «Уроки сталого розвитку» для бродівських школярів

16.03.2016 admin ЕкоосвітаНовини

DSCN2195Збереження та розвиток людства можливі лише за умови його переходу до сталого розвитку. Для кожного мешканця Землі сталий розвиток – це, насамперед, прагнення використовувати різноманітні ресурси, потрібні для повноцінного життя, у такій кількості, щоб бути впевненим, що їх вистачить для всіх і сьогодні, і завтра. Такий розвиток потребує змін як у ставленні людини до природи і її ресурсів (екологічна складова), у взаємостосунках людей, груп та цілих держав між собою (соціальна складова), так і в економіці, яка має орієнтуватись на ресурсозбереження і задоволення розумних потреб людей (економічна складова).

З огляду на вище сказане, еко-освітяни Національного природного парку «Північне Поділля» провели еколого-освітній захід «Сміття» з циклу еко-занять «Уроки стійкого розвитку » на базі Бродівської школи №2 Львівської області.

Метою заходу було засвоєння учнями знань про сталий розвиток та шляхи його досягнення для свідомого вибору свого способу життя, усвідомлення учнями необхідності збереження глобальної рівноваги та причетності кожного до проблем навколишнього середовища й життя суспільства.

Захід розпочався із розповіді про сталий розвиток та екологічні проблеми людства, особливо про забруднення навколишнього середовища. Працівники відділу еколого-освітньої роботи наголосили, що в природі немає ніякого сміття – усе створене природою слугує початком чогось нового. Також еко-освітяни НПП «Північне Поділля» розповіли школярам про необхідність сортування сміття, вторинну переробку паперу, компостування тощо. Наприкінці заходу еко-наставники запропонували школярам протягом тижня рахувати кількість сміття і заносити дані у відповідну табличку. Таким чином, кожен учасник зможе проаналізувати власні результати, зробити висновки щодо зменшення кількості сміття, обговорити з товаришами, які успіхи та складності виникали під час роботи. Такі уроки допоможуть організувати дії учнів і виробити у них певну модель поведінки, що відповідає потребам сталого розвитку.

 Майже скрізь, куди б ти не подивився, можна побачити сміття, порожні пляшки, недопалки, обгортки, газети тощо. Люди, часто не замислюючись про наслідки, розкидають сміття всюди. Ти можеш припинити це робити сам і зауважувати іншим, коли вони це роблять, а також прибрати сміття навколо разом з друзями.

DSCN2185DSCN2186DSCN2188DSCN2189DSCN2190

Comments are currently closed.


Розробка та супровід: Квест