ЕКОЛОГІЧНЕ МАРКУВАННЯ. ДРУГЕ ЖИТТЯ ВТОРИННІЙ СИРОВИНІ
Одним із підвидів інформаційних знаків, розміщених на упаковках товарів, є екологічні знаки. Вони свідчать про те, що цей товар є екологічно чистим, і що його сміливо можна виробляти, використовувати та переробляти.
Екологічне маркування (англ. environmental label, ecolabel) — коротко і точно сформульований напис, символ чи зображення, що нанесене на етикетку або пакування продукції чи наведене у документації на продукцію, технічних бюлетенях, рекламних матеріалах з метою зазначення певної екологічної характеристики продукції, компонента або пакування.
Метою застосовування екомаркування є стимулювання економіки щодо зниження негативного впливу на довкілля та зменшення негативної дії на здоров’я населення шляхом запобігання забрудненню навколишнього середовища під час виробництва товарів та послуг, а також у разі переробки продукції, що втратила свої властивості.
Про це мали нагоду дізнатись учні Пониковицької ЗОШ під час еколого-освітнього заняття “Екологічне маркування. Друге життя вторинній сировині”.
Екоосвітяни провели до школярів майстерку із виготовлення органайзерів із вторинної сировини.
Comments are currently closed.